Dagens steg..



11427 steg.. 1 timme i skogen i rask takt.. Borde tagit lite.. Hade även en häst hack i hälen.. ;P

Var i stallet idag igen och hjälpte till. :) Sen kom vi hem och åkte in till uppsala och åt på Kina resturang (jag och mamma) och sen hem för att hämta Flisan för att åka till Diana men Flisan vart trampad på foten av en stor häst i stallet idag så hon ville inte följa med pga "ont i foten".. :P Men hon kunde vara ute och springa.. Så tror mer att hon inte orka.. :P Lat fis! haha! :P Så då åkte jag och mamma dit istället.. Tog med oss Max, Oliver och Molly som fick följa med.. :)

Oliver och Max får alltid springa fritt när vi går ut med Diana medans Molly får gå i koppel då hon inte alltid lyssnar.. Fast ärligt talat är det inte alltid Oliver heller gör det när vi är ute med hästen.. :P Men men.. :P
Men när vi kom in i skogen så släppte vi Molly också och där inne är hon jätte duktig och kommer mer lr mindre så fort man ropar på henne.. :) Min duktiga lilla fislisa! ;P

Nu har vi nyss kommit hem.. Helt sönderbitna av dom där nedrans myggen!!
Nu ska jag gå och lägga mig.. Är helt slut! Ska bara försöka få i mig lite mera vatten först! :)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback