Ny dag, nya äventyr!

Nu kommer mamma snart så ska vi ut på lite äventyr! :)
Ska till samma ställe som vi var på igår faktiskt! *haha* Uppsala mao! :P Samma affär också; dvs Hööks! :P Fast det skrev jag väl aldrig att vi var på? :P Men det var vi! ;)

Jag ska även försöka få mamma att köra förbi Djurfavoriten också för att köpa såna där äckliga maskar till hampisarna! :P Sen när jag kommer hem och säger det till Kim så kommer han att säga: "Men du kunde ju fått några från mig!" :P Men det duger inte! Jag vill ha alldeles egna! :P Ska ta med en box att ta dom i också.. Undra hur känsliga dom är mot kyla.. *hmm..*

Nu ska vi klä på oss och gå ut. Hundarna får äran att följa med också för att vi ska förbi mamma innan vi åker så dom kommer inte att behöva sitta kvar i bilen.. ;P

Tjillivippen!


Puss på er! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha rolig bild....följ gärbna min blogg vill ha så många läsare som möjligt...måste dela det här med många


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback