Morrn Morrn!

Här har vi inte varit vakna länge.. Kanske 30min lr nått sånt..
Skickade sms till Udden igår och skrev att han får minsann ringa till dagis idag så att vi får sovmorgon, han börjar ju ändå jobbet kl 6 så han var ju redan vaken vare sig han ville det eller ej.. :P Och sen skrev jag även att han får sluta tidigare för att Elliott ska slippa åka fram och tillbaka i bilen när mamma lämnar mig på jobbet.. Så onödigt när han kan vara hemma med sin pappa istället.. :)

Nu ska jag försöka trycka ner lite frukost i min mage.. Igentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova igen.. Elliott har vaknat ett par gånger i natt och hostat och sen gråtit för att det gör så ont i halsen när han hostar.. :( Jätte jobbigt! Och elakt att han har smittat mig! :P

Nej soffan kallar!


Denna soffa skulle jag inte tacka nej till! Nån som vill ge mig 7 495kr eller varför inte 10 490kr så att jag kan få mig en bäddsoffa! ;D Bild från ikea.com

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hoppas förkylningen går över snabbt!



Jag hoppas att denna veckan ska bli bättre iaf.

återstår att se!

Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

2009-03-16 @ 19:17:57
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden
Postat av: Anonym

Har en sån =) Dock ej bädddelen.. Kolla blocket.. Hur mycket vill du betala?

2009-03-17 @ 14:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback