Matlagning pågår..


Här håller det på och lagas mat.. :) Eller själva lagandet är väl mer lr mindre färdigt.. Nu är det bara förstörandet kvar! :P Dvs maten ska ner i magen! ;P

Sen ska jag ringa min mamma och höra vad som händer idag.. Jag vill åka till öb och rusta tror jag det var.. Nej Jysk var det nog.. Kuddar vill jag ha! Får se om dom har kvar dom där billiga sköna kuddarna jag köpte förra gången.. Jag köpte ju tyvärr bara en kudde till mig själv, lr ja till Udden igentligen men jag snodde den.. Men nu har Elliott snott den från mig! Riktigt taskigt asså! ;P Så nu behövs flera! :P

Men först matförstöring! :D

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Haha, visst borde jag det!? ;D

Vad god maten ser ut.. vad är det för nåt? :)

Postat av: Andréa

Sv: Haha, då var det därför det såg så gott ut.. för att bilden var lånad ;D haha.

2009-03-06 @ 22:53:04
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback