"Lonk"..

Jag vill ha "lonk"! Men jag orkar inte gå att handla..
Tänkte att Kim skulle gå och handla "lonk" till oss men han är ju inte online på msn och min mobil ligger på laddning.. :P

Nu tänker alla som läser detta: Vad f*n är "lonk"?!

Vad kan det var?! Jo men MJÖLK så klart! :D
Elliott kan inte säga mjölk utan han säger Lonk istället. :P Det fattar väl vem som helst.. haha!
Förut sa han Mlok men nu e det bara Lonk istället.. Låter så sött! :D


På tal om mjölk så tyckte jag DETTA lät som en väldigt bra och smart idé! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie Isaksson

Aww, barn har så söta ord för det mesta. När jag vart liten sa jag tölvar till stövlar =) släppte dom inte med blicken om jag skulle utanför huset. De hängde med i alla väder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback