Godmorgon!

Här har vi nyss stigit upp.. :) Vaknade dock strax efter 8 imorse. :) Sen har Elliott lekt i sängen medans jag har legat och vilat. Skönt att få morna sig lite innan man stiger upp.. ;)

Nu är vi hungriga och vill ha lite frukost! Elliott hittade sin frukost på direkten. Dvs riskakor som jag glömt att ta bort efter mig igår. :P Så han sitter redan nu och smaskar gärnet! ;) Gott gott! :)
Själv ska jag fixa lite thé och mackor. :) Självklart blir det en macka till Elliott också.. Han nöjer sig nog inte bara med några riskakor! :P Sen ska det bli lite välling också.. :) Inte till mig dock för att jag gillar inte det! :P

Elliott fick en ny vällingflaska häromdagen. Han är inte riktigt så förtjust i att gå och lägga sig om kvällarna så när jag ändå var tvungen att köpa en ny vällingflaska och den sorten jag tänkte köpa inte fanns så tänkte jag att nu jag ta en där det är nån som sover! Så kanske det hjälper! Så nu har han en flaska med Alfons Åberg i sängen! :) Och det funkar väl sådär! Men han tycker det är lite roligt iaf! ;P Kanske hjälper om ett tag! *haha* :P Fy vad jag är bra på att beskriva saker.. :P


Inte flaskan jag valde men Alfons juh! ;)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja jag skulle ha mycket lättare att matcha en svart body. Har iaf mailat dem, får se vad dem säger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback