God morgon!

Här sitter jag och är JÄTTE seg! Fy fan alltså! Vill bara gå och lägga mig och sova igen! Men det får man ju inte.. Jag ska ju jobba.. :P Tror inte dom blir så glada om man ringer och säger att nej tyvärr jag orkar inte komma idag jag vill sova! :P
Men lockande är det ju iaf.. :P haha!

En konstig sak.. Jag drömde om en av våra kunder i natt.. Shit alltså, hoppas HAN inte kommer in och handlar idag för att det kan nog bli ett par kinder som blir röda då! *hahahahaha* :P

Men nu måste jag skynda mig och klä på mig så att jag inte missar "taxin".. ;P

Tjing Tjong! :)



Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Haha.. :D Det var en tjej som kommenterade på det inlägget hos mig och trodde att jag menade att jag uppfattade det som att "Nej, han är inte min son och inte min lover heller!".. med tanke på alla pedofil-rykten, haha :D Sjukt kul!

Postat av: Andréa

Sv: Haha ja! Inge vidare trevligt :)

2009-03-14 @ 18:01:14
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Lotta

precis så som den där bilden känner jag mig varje morgon hua

2009-03-14 @ 23:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback