Färdig för dagen..

Ja jag är verkligen färdig! Jag är helt slut! :P

Halva sovrummet är klart och förhoppningsvis har jag samma energi imorgon och motivation imorgon så att jag kan få det klart! ;) Och då äntligen få bort de två sängarna som står i hallen och har stått där ett par veckor.. :S Jag har verkligen inte orkat mig på dom tidigare.. Udden började att hjälpa till men sen orkade han inte mera.. :P Klenis! *haha*

Men nu är det slut för idag! Nu ska jag bara luta mig tillbaka i soffan och dega gärnet! Fixa lite thé och unna mig lite godis för att det är jag verkligen värd! ;P *thihi*

Snart är det "Criminal Minds"! Jippie säger jag! ;D


Nacho städar i sitt slott.. ;) Precis som jag! :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

jo det hoppas jag med att det blir

Postat av: Andréa

Sv: Ja alla bidrar ju till helheten, det håller jag med om :D

Vilket gulligt namn - Nacho :D

2009-03-12 @ 22:31:55
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback