Det kliar..

Fy fan det kliar över hela kroppen! Jag blir gaaaaaalen!! Har tagit alcogel över typ hela kroppen men det kliar iaf!! Ahhh jag blir galen!! Undra om man ska gå ut och stå ute ett tag och hoppas att alla jävlar dör innan man går in och lägger sig i sängen!

Sitter och kollar på Dödens städpatrull på tv också och det hjälper ju inte direkt heller.. Massa äckliga likmaskar och päckel! Urk! Ryser!

Imorgon blir det apoteket för att köpa Frontline till katterna, sen ska jag försöka flörta med Lasse och höra om han kan köra mig till ÖB, eller om mamma kan göra det, för att köpa virkontabletter! Sen är det storstädning och sanering som gäller.. Ahh jag blir ju trött bara jag tänker på det! Suck! Nån som vill komma och hjälpa?! ;)


Fatta hur det kliar på mig när man ser såna springa runt i en bur lr på ett djur! USCH! Nu e det där iof en bild på en huvudlus men sameshit different name! :P Hönslössen (som jag tror det här är) är inte riktigt lika långa i kroppen utan små, korta och runda i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback