Äntligen! :D


Yes! Äntligen har jag lyckats samla ihop 600p på GratisMakeup så äntligen har jag kunnat beställa hem ett presentkort värt 250kr på H&M! :D Och detta har jag lyckats med helt själv genom att varje dag gå in och kolla om det finns några länkar att klicka på. :) Jag har värvat 5st personer allt som allt och det gjorde jag i början. :) Sen dess har jag bara gått och väntat och loggat in varje dag. För varje dag du loggar in så får du ju 1p, sen svarar du på dagens fråga så får du yttligare 1p. Sen för varje länk du trycker på så får du yttligare 1p. :) Ett tag hade dom 2 eniro sökningar man fick 1p/st för så då kunde man ju lätt få ihop 4p/per dag. ;) Tålamod mina kära vänner! ;P

Här har ni beviset på att man inte behöver vara nån storbloggare för att lyckas tjäna ihop till ett presentkort! :D

Självklart behöver man ju inte vänta ihop till 600p utan man kan klicka hem ett presentkort redan på 400p! :)

Bli medlemar ni med! :) Så kan vi samla poäng ihop! ;) Jag har börjat om på 5p igen! haha! :P
Klicka på bilden så kommer ni direkt till medlemssidan! ;)


Bli medlem nu så får du ett försprång på 50p! ;)

Kommentarer
Postat av: essan

sådär, nu har du värvat en till ;)

jag blir medlem på alla sånna där sidor du länkar om, sen går jag aldrig in igen :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback