Trött..

Usch jag är trött! Mega trött! Har sovit dåligt tror jag.. :P
Eller så är jag bara seg, som vanligt då da.. haha!

Funderar på om man ska ta sig en liten powernap. Eller det kanske är dumt?! :P
Kusinen säger att en powernap ska max vara på 20min och med andra ord kan inte mina små "powernaps" kallas för just det.. haha! Tydligen blir det ingen powernap om man efter de där 20min väljer att trycka på snooze och fortsätta sova i 1-3 timmar efter.. (a) hahaha! :P Hon e knepig hon den där kusinen, tycker ni inte?! ;P haha!

Sitter iaf och lyssnar på lite mjuusiiik via Spotify.. Man kanske ska låta sig själv att slumra in lite snabbt på soffan för att sen orka med hallen?! Jag har ju inte varit hemma på ett par dagar så hallen är full med reklam! Usch fy tvi och jätte mkt blä! Ska nog gå förbi och knycka nån lapp med en "ingen reklam" klistergrej. Fast jag vill ju fortfarande ha reklamen för Ica Kniven, Elgiganten, Ikea, Jysk, Rusta och ÖB.. Och kanske nån till.. Haha! Som ni ser; Det är nog lättare att bara slänga de få man inte vill ha.. ;P haha!

Nej jag kanske ska göra lite kaffe istället.. Vad är lättast? Sova lr dricka kaffe?! ;P


Haha för den e ju sååå fin! hahaha! Eller inte.. :P

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Fy faaaan! :| Det är förjävligt alltså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback