Skärpning!

Nu är det dax att gå och lägga sig! Eller dax och dax.. Det var det ju redan för ett par timmar sedan.. :P
Jag som inte sov så mkt natten till igår borde ju verkligen gått och lagt mig för ett par timmar sedan.. Var jätte trött runt 18-tiden och vände mig då på soffan och tog en liten powernap men vart väckt av mamma.. :P Hade satt klockan så att jag skulle sova i ca 15min men jag fick typ 10min sömn bara men det räckte och jag kände mig tydligen utvilad eftersom jag varit vaken tills nu! :P thihi!

Nu ska jag gå in och kolla om jag ser Kantarella och sen ska jag nanna! ;)
Vart väckt av henne imorse iaf så hon är inte tagen av katterna som jag trodde!
Men vem vet hon kanske har lyckats med det idag medans jag varit på jobbet.. :/
Hoppas inte! Även fast jag blir galen på henne så hoppas jag inte det! :)

Nej nu ska jag dregla kudde! haha! Eller helst inte men ni fattar vinken! ;P

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejsan, vad göru?Kolla inlägget "Vem är den snyggaste" i min blogg, vem tycker du är snyggast? kram /M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback