Lugn dag..

Vilket himla fint väder! :D

Synd bara att jag måste sitta inne hela dan.. (a) :P haha!
Inge roligt att vara ute själv juh! :P

Ska nog tvinga Kim att bjuda på sallad.. Eller nått.. :P haha!
Typ som om han har så mkt pengar.. Fast mer än mig har han nu iaf men det lär väl inte hålla om han inte hinner få ett nytt jobb innan pengarna tagit slut.. ;P

Idag står det STÄDA med stora bokstäver på schemat.. Hmm undra om det innebär att jag ska lägga mig ner och kolla på Providence på tv?! Jo jag tror nog det för att det är precis det jag tänker göra just nu på direkten! :P
Sen kanske jag bör börja leta fram min plånbok.. Men jag har ju Uddens just nu så det behöver jag ju inte oroa mig över just nu.. hahahaaha! Fast han vill väl ha tillbaka sin sen.. Konstig som han är.. Haha!

Nej nu ringer telefonen.. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback