I brist på annat..

SKOR: Dom som passar mig.. Har väldigt svårt att hitta skor som passar.. Men klack tack! ;D (eftersom man e så kort :P)
SNEAKERS:  Why not. ;)
JEANS: Har faktiskt börjat använda ja..  
T-SHIRT: Njaa.. Vad tråkigt.. Linnen och toppar föredras.. 
UNDERKLÄDER: Stora.. :P haha! Helst svarta.. ;P 
VÄSKA: Älskar väskor! Alla sorter förutom såna där små fjantiga som inget får plats i!
PLÅNBOK:  Älskar min gamla jag har nu men behöver nog byta.. :( 
SOLGLASÖGON: PILOT!! All day, every dag!! 
KLOCKA: På mobilen ja annars får det va! :P
SMYCKEN: Fint men inte på mig.. Fast jag älskar mitt 2500kr halsband jag fick av Udden för några jular sedan. :)
TV: Platt av nån sort.. 32 tum..
MOBILTELEFON: Sony Ericsson W902 Love it! ;D
MP3: En rosa Ipod mini som jag lånat ut till lillebror! Ska kidnappa tillbaka dock! ;) 
DATOR: Udden bygge! :P Och en bärbar av nån sort.. Ingen aning..
SMINK: Väldigt sällan.. Men har en massa..
ANSIKTSKRÄM: Say what?! :P Bara kärringar som använder sånt! :P 
DEODORANT: Det jag har hemma.. Spelar ingen större roll bara det luktar gott! ;) 
TANDKRÄM: Mintyfresch.. ;P Samma som deon, fast här har lukten ingen betydelse utan smaken istället! ;)
SCHAMPO/BALSAM: VO5 Sheer vitality
TVÅL:  Jag gillar sånt som luktar Ocean! ;) Eller ,jölk och honung, tror jag det är.. :)

B.U.S:  Aldrig! Blir brun på egen hand eller inte alls! Inga fuskmetoder här inte! ;P
PARFYM: Cool water av Davidoff 
MINERALVATTEN: Nej tack! Inget med kolsyra! 
VIN: Nej tack här med! Vin smakar skit! 
DRINK:  Tequila sunrise..
BRÖD: Baguetter! Helst Willys fullkorns baguetter! :)
MAT: Taco och kina!
GLASS: Mjukglass eller Ben and Jerry's Chocolate fudge brownie!
GODIS: Colaflaskor, romerska bågar, geisha och lite salt lakrits tack! ;) 
SÄNG: 140cm
LAKAN: Just nu svart tror jag.. Är inte hemma förtillfället.. :P Ska man komma ihåg sånt.. Antingen svart lr mörkblått iaf. :P
FRISÖRSALONG: Länge sen jag var på en sån.. :P 
DAGSTIDNING: Läser ibland när jag e hemma hos mamma och då blir det Expressen och Aftonbladet. :)
MAGASIN: Vecko Revyn e inte dum den.. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback