God morgon!

Tänk att nu känns allt som vanligt igen! Jag och Elliott sitter framför tv:n och tar det lugnt så här på morgonen. :)

Senare ska vi till mamma igen och sova där tills imorgon men sen ska vi hem igen! :P Kan inte lämna kissemissarna igen! Då blir dom superdeppiga.. :( Plus att igår så rymde en av mössen och katten fick tag på honom.. Hade inte jag varit här så hade Prutt nog ätit upp honom.. Eller åtminstonde bitit ihjäl honom. Men nu pga att jag hörde honom i tid så kom han undan utan några större skador (hoppas jag!).. Hans ena öga står ut lite mer än vad det bör så det ska jag kolla närmre på idag men när jag kan få lite lugn och ro så att han slipper bli stressad! Han är ju inte helt tam än då jag inte haft honom så länge! Men han verkar väldigt kontaktsökande och igår efter att det hände så la jag ner honom i en petbox, för att jag kunde ju inte lägga ner honom i buren han rymt från! :P Och sen efter ett tag gick jag in och kollade läget och då gick han på direkten upp i min hand. :) Inte ett dugg rädd.. :) Kanske ska låta alla bli tagna av katten?! hahaha! :P Nej fy! :(

Som sagt så ska vi till mamma senare idag.. Är marknad imorgon som jag och Elliott vill följa med på så då åker vi till mamma redan idag för att hjälpa henne på morgonen imorgon också. :) Hon har massa barn där men behöver sova! :) Men innan dess ska vi väl försöka städa upp lite här. ;) Det kan behövas! :P

Men först: FRUKOST! :P

Makrillsmacka mums! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback