Fölis..




Äntligen hitta jag mammas kamera så att jag kunde lägga in en bild på lilla fölhingsten som finns i stallet! :) Han är ännu namnlös så nått namn får ni inte förrens tills höstterminen av ridningen börjar igen.. :P Jag röstar dock för Nisse! haha! :P Det var Eva (ägarinnan av stallet) som kom med det förslaget! ;P Mamma heter Nancy och pappa Isaak så då vart det Nisse för henne.. Eller nått sånt.. ;P

I bakgrunden ser ni även Caisa. Hon ska ha fölis nångång nu i sommar. :) Kommer inte ihåg exakt när.. :) Och sen i stallet där Felicias medryttarhäst står(eller går, lösdriftare som hon är :P) så finns det en liten sötnöta som ska ha fölis också, men först i juli har jag för mig att det är. :) Pappan till den fölisen är ju bara föör läcker!! En riktig snygging! Tycker jag iaf.. ;D Men han ser lite halvläskig ut då han bara har ett öga. Nån olycka med nån pinne för ett par år sedan har jag för mig att det var.. Ska bli spännande att se vad det kommer både hos den ponnyn och hos Caisa! :) Vi håller dock tummarna att det blir ett sto hos Caisa! ;) Lilla Nisse hoppades också på att han skulle blivit sto men det ville han inte! :P
Bråkigt "barn"! haha! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback