En till då..

Namn: Nathalie
Smeknamn: Natti, Natta, Natteli, Mamma, Älskling och Styvbjörn :P
Sysselsättning: Jobbar på djuraffär 2 dagar i veckan, annars är jag mamma. ;P 
Bra egenskaper: Glad, rolig och snäll.. (för det mesta)
Dåliga egenskaper: Usch alldeles för många..
Linje/klass: Ingen värd att nämna..
Hårfärg: Nu är det hälften brunfärgat och hälften naturligt råttfärgat typ.. :P
Ögonfärg: Grå-blå.
Skostorlek: 41.. Big foot!
Civilstatus: Pojkvän. ;) 
Födelsedag: 8 juni (1985) 
Stjärntecken: Tvilling
Född: Laholm, Halland 
Bor: Knivsta, Uppsala 

Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
Husdjur: Vovvarna; Molly och Oliver, Katterna; Rascal och Prutt och sen ett x antal hamstrar och några möss! ;) 
Hur lång är du? 161 cm
Vad vill du bli när du bli stor? Lycklig i mitt eget skinn.. 
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svarta trosor och beige bh.. Sexigt värre! NOT! Hahaha! 
Bor dina föräldrar ihop? - Nej 
Hur många syskon har du? - 5st; 3 storasystrar, 1 lillebror och 1 lillasyster. :) 
Vilken mat lagade din pappa senast? - Bra fråga.. Mos kanske?! Var ett tag sedan han laga mat till mig.. :P
Vilken mat lagade din mamma senast? - Hmm.. Bra fråga det med.. Inget jag la på minnet iaf.. :P
Hur många ställen har du bott på? - Ska man komma ihåg sånt här?! :P Kanske 5-6 ställen?!
När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Jag var på grönan med lillasyster i torsdags! ;) 
Vad har du på dig idag? - Svart kjol och ett blått linne.
Har du bytt om idag? - Nej inte om man kollar på klockan.. :P
Favorittröja? - Mitt tunikalinne jag köpte på KappAhl för 49kr. ;) Sen var det yttligare 25% på priset.. ;P
Snyggaste klädesplagget på andra könet? - Hmm.. Jeans och en snygg t-shirt med ett fräckt tryck kanske..
Har du gett bort kläder nån gång? - Ja det vill jag tro.. :) 
Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja ett par gånger..
Har du handlat kläder genom internet? - Ja alldeles för många gånger.. (a)
Fulaste plagget andra könet kan ha? - Alldeles för tajta färgglada byxor.. Och sen rosa skjorta är ingen hit det heller! :P
Favoritskor: Just nu mina foppatofflor! :P
Favoritbyxor: Trikåbyxor 
Favoritsiffra: 2
Finaste killnamnet: Elliott. ;) Såklart! :P
Finaste tjejnamnet: Amanda tror jag nog.. :) Alice är fint det med..
Favoritdjur: Har massor juh! Går ju inte att bara välja ett! Hund, katt och häst! Måsta jag säga! :P
Favoritdryck: Ice-coffee! ;D Och kaffe latte med kanel i! 
Favoritdryck (alkohol): Spännande groggar.. ;P Eller Tequila sunrise! Vodka apelsinjuice.. ;) 
Favoritsport: Hästhoppning kanske.. 
Snabbmatsställe: Subway!
Favoritmånad: Juni
Band/artist: Just nu: Katy Perry!
Film: En vampyrs bekännelser, Moulin Rogue, X-Men filmerna..
Frukost: Macka med skinka och tomat på och Ice-coffe till det..
Parfym: Davidoffs Cool Water!
Tecknad figur: Dr Snuggles.. ;P

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tackar Tackar;) Det känns KANON! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback