Värdelöst!

Internet här hemma hos mamma är ju verkligen hur värdelöst som helst! Kommer och går som det själv behagar! Me donät like! ;P

Vet ni vad jag och Udden gjorde i lördags då?
Vi gick faktiskt på bio! Jag hade tänkt att vi först skulle gå på kinaresturangen och sen gå på den tidigare bion, men mamma och jag åkte för att lämna saker i stallet och där var ju både Nemak-Malin och Carina och co så mamma börja ju snacka och när hon väl börjar så slutar hon ju aldrig! ;P Så jag kan ju säga att det vart inge tid för nån kinaresturang iaf! Men Udden var ju super hungrig så vi gick och testa en annan resturang med lite mera snabbmat sas.. ;) Jalla heter den och ligger precis vid stora torget. Och dom hade faktiskt god mat! Jag åt kebabtallrik och Udden tog gyrostallrik och båda vart mätta och belåtna!

Och sen när vi hade ätit upp var det bara att bege sig till bion. Det vart lite att slänga i sig maten men allt för fort gick det ju inte! ;)

Bio då.. Jo vi gick och kollade på "Drag me to hell" och jag kan tyvärr inte säga att jag rekomenderar den. :P Udden tyckte den var bra men jag gillade den inte riktigt.. Tycker faktiskt att filmer ska sluta bra och jag gillade inte slutet på denna filmen! :P Sen det där med katten också var ett stort minus poäng för min del! Och jag hade faktiskt förväntat mig en skräckfilm och det tycker jag faktiskt inte riktigt att den är.. Det ända som är "läskigt" är ju att den har såna överraskningsmoment som gör att man kan skrika till men utöver det så var de läskiga bitarna mer åt det komiska hållet.. Så det var en liten besvikelse.. Filmen i sig var det väl inga större fel på MEN det var inte vad jag hade förväntat mig! Jag hade ju velat bli skraj och det vart jag inte.. Jag skrattade mer än vad jag bet på naglarna om man säger så.. Så det blir ingen tummen upp för min del.. En tumme åt sidan blir det.. :P

Nu har vi fått storfrämmande.. Folk med konstig dialekt.. Skåuwningar! ;P thihi! :P Härlig dialekt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback