Väckt..

Här går man och lägger sig i tid tillsamman med ens son för att få en hel natts med underbar sömn och vad händer?!
Jo man vaknar flera gånger av nån som ligger och sparkar en på ryggen!
Men värst var ju när jag vakna av värsta örfilen! Shit den satt fint! Skulle inte förvåna mig om jag får ett blåmärke!
Och inte kan man skälla på nån heller för att han gjorde det i sömen! Fast jag tror nog att vi kan skälla på Udden när han kommer.. Vi lurar i honom att det är han som har lärt honom det där dåliga sovuppförandet! *haha* Tror ni han går på det? :P

Nu vågar jag inte ligga så nära Elliott längre, konstigt va?! :P
Så jag gick ut hit för att hämta mitt täcke som ligger på soffan.. Men jag funderar på om man inte ska stanna på soffan.. :P Den är f*n mkt skönare än sängen.. Och här har man ingen som kan sparka på en! :P
Men vi får se..Det är ju faktiskt rätt skönt att sova inne i sängen också..
Äsch jag ska väl vara ärlig; Jag skiter i vart jag sover bara jag får sova! :P

Så jag ska väl försöka få mig lite mera sömn nu! Är fortfarande jätte trött! Har ju "bara" sovit 8 timmar hittills.. *haha* :P
Och jag tänker sova minst 4 timmar till! Och det hoppas jag att Elliott tänkt göra också.. För annars kan jag ju inte ligga och snarka..

Nej nu sitter jag här och håller på å gäspar huvudet av mig, om det nu går att göra..
Rebell(hamster) har vaknat också och börjat bita i vattenflaskan så nån sömn på soffan blir det inte utan jag ska ta mitt täcke och gå in och lägga mig brevid Elliott och hundarna igen.. :)

Hoppas ni alla andra redan sover gott! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas du fick sova lite..

Har två små så jag vet hur det är.

Titta gärna in hos mig. La till dig på bloglovin.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback