På väg..

Nu har jag typ nyss gått upp.. Så mkt för att gå upp tidigt! :P *haha*
Men det visste jag ju redan innan jag somna att jag inte tänkte gå upp tidigare än jag behöver för att inte behöva vara trött på jobbet helt enkelt..

Nu ska vi iväg till Uppsala en sväng.. Mamma ska leta efter födelsedagspresent till Adia, nått som jag redan har fixat sist vi var där, dvs IGÅR! :P *haha* Men Felicia ville så gärna följa med och hjälpa till att bestämma så mamma köpte inget igår för att vara snäll mot Flisan.. Ja Flisan är bortskämt! Där åker vi två vändor till Uppsala bara för att hon ska få vara med och bestämma present! :P Men jag ska väl inte klaga! Jag tycker det är kul att åka bil.. ;P Slipper jag sitta hemma i kaoset! Slipper jag fixa sängarna.. *haha* Fast det kommer jag ju behöva göra imorgon istället då.. Det man inte gör idag får man göra imorgon.. Tråkigt men sant..

Nu ska jag leta upp mina jobbarkläder och sedan gå ut och vänta på mamma som just nu är och hämtar Elliott på dagis! :) Så jag ska väl skynda mig om jag ska få följa med.. Annars blir mamma galen! :P *haha*

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha jag slutade jobbet 14 idag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback