Morgonpanik? :P

Fick precis ett samtal från min jobbarkompis som skjutsar på morgonen och hennes bil funkar inte.. Jätte kul.. :/
Så det var bara att lyfta på luren och ringa Lasse och fråga om han kan skjutsa.. Som tur va var han vaken och kunde.. Elliott har väl dragit upp han.. :P

Har försökt ringa till Gerd och Thomas för att säga att min skjuts har fixat sig och jag kommer ut inom ett tag iaf men när jag ringer så säger den dumma telefonen bara att "numret är inte i bruk".. Dumma! Men dom ser väl att jag kommer om ett tag.. I värsta fall får dom väl ringa mig efter som jag inte lyckas.. Skickade iaf iväg ett sms till Suzanne och skrev att jag har fixat skjuts så det behöver hon inte oroa sig för.. :)

Nu ska jag slänga på mig resten av kläderna, vart ju lite avbruten! ;P

Tjillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback