Kl. 18.50..

Och Elliott ligger redan och sover! :P
Jag mår själv inge vidare bra och han ska ju ändå sova om 10min så då tänkte jag att jag kan ju likagärna lägga honom redan nu! Så kan jag lägga mig på soffan och må lite dåligt i ensamhet.. Elliott har varit en liten huligan idag! Rivit sönder tidningar och hoppat och sparkat och smulat sönder kex i soffan och på golvet! Verkligen överallt och ingenstans men ändå inte direkt jobbig! Eller ja förutom imorse då han skulle kolla på grisarna på tv och det var inga grisar på tv och vi har ingen grisfilm lr nått.. Sen skulle han kolla på Bolibompa som precis hade varit.. Mao inget gick som det skulle för hans del! :P

Men till slut lyckades jag övertala honom att kolla på Teletubbies istället. :P Så vi fick slut på gnället! ;)

Nu ska jag lägga mig på soffan. :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka busar de kan vara ibland....

Suck, då är de söta när de sover fniss Men ändå älskar man dem mer än vad som går att beskriva...



Sov gott du me



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback