Kallt kaffe..

Här går jag och värmer mitt kaffe i micron och råkar värma för mkt så att det blir alldeles för varmt!
Så jag sätter mig och väntar.. Väntar på att kaffet ska kallna..
Försöker efter nån minut men det är alldeles för varmt så jag sätter mig och väntar lite till..
Väntar och väntar..

Sen när jag tycker att jag väntat tillräckligt länge så tar jag mig en klunk och gissa vad?!
Jo men tro sig sjutton om inte kaffet är kallt då!
Men va fan liksom! Här sitter jag och väntar på ett perfekt tempererat kaffe men tydligen är det inget som jag kan få.. Jag får nöja mig med kallt kaffe.. Eller så borde jag ha druckit och bränt tungan tidigare!

Dagens I-lands problem..

Men jag fick snällt dricka mitt kalla kaffe.. För vem orkar micra det igen för att sen genomgå samma procedur igen?!
Nej det skippar vi denna gången.. :P Och hoppas på varmare kaffe nästa gång!
Problemet tror jag är den där stora koppen jag har! Jag kanske borde investera i en mindre kaffekopp.. Men det skulle ju då innebära mera motion då jag skulle behöva gå upp och hämta mera flera gånger.. Eller så hade det helt enkelt inneburit mindre kaffe i min mage.. Och det skulle väl ingen bli lycklig av.. ;P *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback