Grattis Udden!

Idag fyller Udden 23år!!
Hipp Hurra för gammelhunden! :P
Ska jag säga som fyller 24 i år.. :O Shit vad tiden går fort!
Udden var bara 18 när vi träffades, dvs i år firar vi 5år! Fast inte förrens i september så det är ju en bra bit kvar.. :P
Har ju nyss firat 4år ihop! *haha*

Jag tog med mig Udden in till Uppsala och bjöd honom på Kina resturang. :)
Nam nam sa min mage iaf och förhoppningsvis hans också!
Duktig som jag var så glömde jag min plånbok hemma så Udden fick betala hela kalaset..
Och på vägen dit var det ju bra för att hans kort fungerade inte på upptåget så då fick vi åka gratis, en födelsedagspresent sa konduktören! Men dom pengarna fick vi betala in sen igen då vi hoppa på fel tåg hem. Ett tåg som inte stanna i Knivsta så då fick vi åka till Arlanda och byta till upptåget hem igen.. Nått som kostade oss 160kr extra! Inge roligt! Men så kan det gå när man har bråttom! Vad vi nu hade bråttom till, vi hade ju barnvakt.. ;P

Sen när vi väl kom hem så gick vi inom Ica och köpte en kladdkaka och lite sprutgrädde och sen hem till Kim och bjussa han och Martin på kladdkaka med grädde. :) Vi var dock först hemom och hämta hundarna så att dom också fick följa med upp till Kim, dom fick däremot inge kladdis! Så snälla kände vi oss inte.. :P *haha*

Nu ska jag och Udden kolla klart på slutet av Nightmare on Elm street 4.. :) Vi har inte hunnit längre på boxen han fick i julklapp.. ;P Vi försökte kolla på den igår men jag somna mot slutet så då stängde vi av den och testar lyckan idag.. ;P *thihi*

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

haha tack vännen! ;D



O grattis till udden! :D

Postat av: jennyfer

hej min frågo-fröken! =)



haha ska fråga dig en sak igen =)

vet du hur man ser hur många som läser ens blogg? eller vilka IP nummer som varit inne??



allt bra annars? eller ja, ska läsa vidare i din blogg nu så får jag nog det svaret =)



kraaam

2009-01-05 @ 12:00:17
URL: http://idancealone.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Haha! Vilket jävla minne!!!!



Grattis Udden!

2009-01-05 @ 23:15:53
URL: http://lajsa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback