Gratis barn!

Nu slänger jag snart ut honom med huvudet före! Om man nu får skriva så om sina egna barn! :P
Just nu skriker han för minsta lilla bara för skrikandets skull.. Ena sekunden får man göra på ett sätt för att sekunden senare får man inte ens vara i närheten av det.. :S Tex så ville han ha yoghurt och allt var bra tills att jag ställde ner tallriken på bordet för då skulle han inte ha längre utan då var det dax att skrika igen! Ahhh jag blir galen!

Nu äter han dock men så fort han spiller minsta lilla droppen så skriker han rakt ut! Det här ska alltså vara samma kille som annars brukar kleta med skeden på hela magen och smeta ut det överallt..

Nån som vill ha ett grinigt barn? :P

Nej tänkte väl det.. Det är väl bäst att vänta några timmar så är han nog sig själv snart igen.. Förhoppningsvis.. :P
Fast vad är det man brukar säga? Älska mig mest då jag förtjänar det minst för det är då jag behöver det mest..
Så det är väl bara att pussa sönder honom! Om jag har tur blir han på bra humör! ;) Har jag otur får jag väl en smäll.. *haha* :P Griniga ungar är inte att leka med! *haha* ;P

Kommentarer
Postat av: Pluttolf

Nej det är nog så..

Postat av: Lotta

Snacka om kärleksförklaring till ditt barn!!!! Vem skulle inte vilja ha dig till mamma?

2009-01-11 @ 16:55:14
Postat av: Mija

Ha ha..

Jag behöver inga fler griniga barn.. jag har nog ändå..



skrattar

2009-01-11 @ 22:53:10
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback