God nattersch!

Imorgon ska jag försöka att inte sova hela dan, men det kommer nog att bli svårt att hålla sig.. ;P
Udden går med Elliott till dagis så då slipper jag gå upp alldeles för tidigt.. Men längre än 10 ska jag försöka att inte sova till.. Eller ja inte längre än 11 iaf! Och absolut inte en endaste minut över 12! *thihi*

Har saker som bör göras och som görs lättast när Elliott inte är hemma.. :P
Men samtidigt får jag ju inte gå upp så tidigt så jag hinner bli trött innan jag börjar jobbet.. ;P *haha*
Vilka roliga i-lands problem jag har! :D Eller problem och problem.. Saker blir ju vad man gör dom till och än så länge ser jag väl dom inte alls som några problem.. Det som är problem är att jag inte vill sova.. Eller vill och vill.. Jag vill ha sömn men samtidigt är det så skönt att bara ligga och halvsova framför tv:n i lugnet! Mysfaktorn är hög! Men ögonlocken är tunga just nu så förhoppningsvis somnar jag inom en inte allt för lång framtid.. :P *haha*

Natti natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback