God natt min prins!

Tror ni han somna fort lr somna han fort? :P
Nu ligger iaf min lilla prins och sover sött i min säng.. Snarkar och har sig.. Tog nog inte ens 5min innan han somna. :) Konstigt att han lyckas bli så trött på en dag då vi verkligen inte har gjort nånting! Fast han var väl fortfarande trött sedan igår trots att han sov hela natten, med undantag från när han låg och vred på sig och sparka och hade sig på mig.. :P

Får se hur det blir imorgon kväll då efter att han varit på dagis hela dagen.. Då lär han nog vara trött! :) Och veckan efter lär väl vara ett helvete för att då kommer väl alla intryck igen.. :/ Nej nu ska vi inte måla fan på väggen innan vi vet hur det blir! Fast det förståss om vi förväntar oss det värsta så kanske om vi har tur så blir vi glatt överraskade! ;)

Tänkte först att jag skulle gå och lägga mig tillsammans med honom nu men sen kom jag ju på att kl 20 är det "Bones"! Och det får man absolut inte missa! Veckans höjdpunkt juh! ;) *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback