God natt!

Det är väl dax att gå och lägga sig nu.. :P

Annars har det inte hänt speciellt mkt idag. Har betalat lite räkningar. Riktigt tråkigt att se hur pengarna bara försvinner bort.. Fast det förståss dom är ju inte dragna än så jag får ha lite pengar några dagar till iaf.. Lr ja iaf tills den 7:de.. :P

Jag och Elliott har tagit det lugnt idag. Han har varit en riktig liten bråkfis idag. Han tyckte väl att jag var tråkig som satt vid datorn och höll på bland alla mina papper! Och jag förstår honom! Jag tyckte det var minst lika tråkigt! Säger vi.. ;P
Ärligt talat så tycker jag faktiskt om att betala mina räkningar! Känns så skönt att vara skuldfri! Eller ja iaf från dom räkningarna.. Helt skuldfri lär jag väl inte bli än på några år.. *haha* :P

Jo men just det! Det har varit en tråkig idag också! Vakna och sprang iväg på ett möte.. Mötet gick dock bra.. Men sen hem för att kolla till Hollywood som redan igår visade sig riktigt dåligt.. Hon var ju trots allt över 2år! Igår kväll satt jag med henne i famnen ett tag, hon fick mysa i soffan tillsammans med mig. Sen när jag gick och la mig så la jag ner henne i sin bur och gav henne ett "täcke", dvs en avklippt t-shirt ärm.
Jag var helt inställd på att idag när jag kolla till henne så skulle hon ligga död. Så ni kan förstå hur förvånad jag vart när jag tog bort hennes täcke och såg att hon fortfarande andades! Jag tog direkt upp henne och linda in henne i täcket och satte mig i soffan igen med henne, tätt mot barmen för att ge henne värme! Hennes hjärta slog hårt men hon var kall så jag gick runt med henne i famnen tills att hennes hjärta slutade att slå. Vilket var strax innan kl.13..

Så idag har vi sörjt våran älskade familjemedlem DreamCreams Hollywood!
Hon levde ett långt och bra liv. Mådde bra tills igår så det gick ändå relativt fort!
Det känns riktigt bra att jag fick vara hos henne när hon gick bort! Trots att hon hamna här av en slump så var hon mycket älskad! Så snäll och trevlig men samtidigt så nyfiken och glad! Hon är saknad! Vila i frid min älskade hamster!


Kommentarer
Postat av: membeel

Nej, vad tråkigt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback