God morgon!

Elliott har varit vaken ett tag och lekt i sovrummet så jag har legat och dragit mig och bara myst under täcket medans han har hattat runt och busat med Molly och annat. :)

Men efter ett tag så tröttnar man ju på sovrummet tydligen så då ska man upp och leka i vardagsrummet (läs: kolla på tv) och dricka välling så då är det bara att gå upp! ;)

Elliott säger: "Kom mamma!" och vi går ut från sovrummet.
Och vad är det jag ser på köksgolvet?!
Joo Citruz! Dvs en av hamstrarna som springer runt på golvet!
Min älskade katt Rascal satt brevid honom och höll koll på honom, men Citruz såg inte att bry sig ett dugg om Rascal utan han var bara glad som fick springa runt lite på golvet! Vilket äventyr! ;P *haha*

Och när jag vred huvudet mot vardagsrummet så ser jag att Milou's bur ligger upp och ner på golvet!
"Snälla snälla snälla att han ligger och sover där i" tänkte jag! Och som tur va så gjorde han precis det! ;)
Han undra vad jag höll på med när jag kom där och lyfte på locket när han sov! :P

Kollade en snabbis på Citruz bur, trodde först att jag skulle hitta hans bur på samma sätt som Milou's, dvs upp och ner men icke då. Den stod på samma ställe som tidigare och var till synes hel.. Väldigt skumt tänkte jag och släppte ner Citruz igen och efter typ 3sek så såg jag nån som hälsade på mig genom ett hål i kanten av buren! :P

Så det som har hänt är alltså att katterna måste ha smällt till Milou's bur så att den i sin tur har smällt till Citruz bur och gjort så att ena hörnet på buren flugit helt åt skogen! :P Fast jag hittade iof hörnet igen! Men det var först efter att jag redan silvertejpat han bur! Så vi får se om jag tejpar fast kanten igen lr om den får vara som den är just nu.. :P
Orkar iaf inte fixa det nu..

För nu vill Elliott har en välling till och hans ord är ju min lag.. ;P

Kommentarer
Postat av: paris

haha taackar för hjälpen! =)



hur går det med hamstrana föresten? verkar coolt och väldigt ovanligt att ha hamster uppföddning =)

lägg upp lite fler bilder tycker jag =)

Postat av: membeel

haha omg vilka ganster djur du har :O jag vaknade imorse med en olliwer i sängen igen :/

2009-01-06 @ 13:32:45
URL: http://makemyworldspin.blogg.se/
Postat av: Gisele

Naaj, jag trivs inte alls i håret!

Trivdes kanske en vecka, haha

På torsdag ska jag till frisören för att hitta på något kul som funkar tills vidare.. haha

2009-01-06 @ 16:02:22
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Asv: ha :) I see. Tack för infon

2009-01-06 @ 17:56:11
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja det är så fint :) Blir alldeles tårögd ^^

2009-01-06 @ 18:15:27
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Svar: Räcker pengarna någonsin till? :P Kanske lyckas spara lite pengar i sommar, då jag faktiskt har ok med jobb. Så efter sommaren kanske jag kan lyckas komma iväg :D Jag hoppas det iaf ^^

2009-01-07 @ 00:01:40
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lotta

väluppfostrade katter, leka men inte äta hihi

2009-01-07 @ 00:11:14
Postat av: Fotograf Emma Sandström

Hej! Jag skulle vilja komma i kontakt med dig! Har du någon mailadress jag kan nå dig på?



/Emma

2009-01-07 @ 02:17:03
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback