God morgon!

Nu är vi vakna.. Elliott vakna typ 5-10min innan klockan ringde och jag hade ställt klockan på 7.45, dvs 15min tidigare än vad jag brukar! Så han vakna alldeles för tidigt om du fråga mig! *haha* :P

Själv känner jag mig inte alls speciellt bra idag.. Mår lite illa.. Hoppas verkligen att jag inte har blivit smittad av Felicia! Då jävlar! *grrr...* Kul att bli smittad precis när man ska få vara ensam hemma några få dagar.. :S Nej det tycker jag inte så om Felicia har smittat mig då ska hon minsann få stryk! haha!:P

På tal om Felicia så har ju jag och Elliott köpt en sak till henne.. :) Vi kanske ska fixa iordning den så att det kan bli nått av den.. Jag hade helt glömt bort den.. *thihi* ;)

Nu ska jag fixa iordning lite frukost till mig och Elliott.. Dvs om Elliott inte vill ha lite mer välling.. Mamma tror att han börjar bli sjuk.. Han åt direkt ingenting igår men det tog han igen sen när han drack sin välling! Han drack 3(!) flaskor innan han somna och sen vakna han på natten och fick en till och efter att han hade druckit den så ville han ha yttligare en! :S Så mkt brukar han aldrig dricka.. Även om han inte har ätit nått till middag så brukar han bara dricka max 2 flaskor.. Jaja så kan det gå när inte haspen är på.. :P Han har iaf sovit mkt bättre i natt än vad han gjorde natten innan! Han vakna endast en gång och min kära rygg har fått vara i fred! :D


Jag och liten Smelliott.. :P

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

hej söta du!

ja eller hur, det är ju super bra! om man gör lite varje dag så kanske kanske kanske det gör någon skilland! hoppas! kramar till dig och smelliott! hihi

Postat av: spiderchick

sicken goding =)

2009-01-22 @ 10:22:47
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Gisele

Barn äter när dom är hungriga, i söndags åt Alex 3st mackor & 2st välling innan han somnade..

Tookigt hur allt får plats! hihi

2009-01-22 @ 13:39:09
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback