God eftermiddag..

Nu har jag nyligen gått upp.. Klockan har ringt flera gånger men snoozeknappen har fått jobba flitigt.. :P
Är inte direkt jätte pigg men man kan ju inte ligga och sova hela dan.. Säger dom.. :P

Sitter just nu sitter jag och kollar på barnprogram.. Det var det som var igång på tvn och vem orkar byta? *haha*
Snart kommer Udden också med sallad! Idag igen! ;) Jippie! Kan ju inte bli bättre! ;)

Senare ikväll ska jag vara barnvakt hos mamma.. Trååååkigt.. Får se om jag kanske bakar då som jag gjorde sist.. Det är roligt.. Sen ska jag pussas massor med Melker!! Min lilla skitgris! :D

Nu ska jag städa undan från bordet så att salladen får plats sen när den kommer.. :)

Kommentarer
Postat av: Beggan

Hej! Läs gäran min blogg. Där säljer jag kläder till ett billigt pris. De flesta plagg är aldrig använda eller bara använt en gång. Skulle bli tacksam om du kika in i alla fall. Ha en bra dag. / Beggan

Postat av: Anders aka Nagadez

Tack så mycket! :)

2009-01-15 @ 12:40:46
URL: http://nagadez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback