Elliott får en egen säng..


Äntligen har jag fått tag på en vikare från Ikea för ett bra pris! :D Hittade på blocket iförrgår natt en blå vikare säng för endast 200kr! Trodde aldrig att den skulle vara kvar men jag hade tur! Så idag har Lasse varit jätte snäll och åkt och hämtat sängen till mig! :D Eller ja till Elliott! ;) Nu är det dock upp till mig att skruva ihop den men det tror jag inte kommer att bli några problem what so ever! :D

One bed down, one to go!

Håll tummarna att han med 140 sängen svarar på mitt mail och fortfarande har kvar den så att jag också kan få en ny säng! ;) Skulle helt klart behöva det! Men sån tur har jag väl aldrig.. Men håll tummarna! ;)
Hoppet är det sista som lämnar en! ;)


Kollade precis på Ikea och en vikare säng kostar 895kr i nypris! Och det är utan madrassen! Så jag gjorde verkligen ett kap! :D Denna har även en stödbräda som jag precis såg kostar yttligare 79kr extra, det blir ju bara bättre och bättre! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback