Detta roar jag mig med..


Sitter på FreeRice och roar mig med att lära mig franska samtidigt som jag gör en god gärning genom att ger ris till de behövande. :) För varje rätt svar så ger jag 10g ris.. :) Som ni ser så har det gått rätt bra för mig. ;) Har dock inte kört franska hela vägen( bara de senaste 2190g *blink*) utan har även kört lite matte och även lite geografi som jag suger på om jag får säga det själv. :P *haha*

Jag och membeel sitter och tävlar lite mot varandra också.. ;) Bara vänskapstävling såklart.. :P Triggar varandra lite.. :) Än så länge är det ju jag som vinner med hästlängder! MOUHAHAHAHA! :P Jag är snällast jag ger mest! ;P haha :P Nej men alla bäckar små ni vet! :D

Tack Hanson sisters för att ni tipsa om detta på er sida! Jag är fast! :D
Äntligen nått roligt och vettigt att hålla på med om dagarna när man har tråkigt! ;)



Nu är jag uppe i 6000g ris! ;D Och mer ska det bli innan dagen är slut! 10.000 är mitt mål iaf! :D

Kommentarer
Postat av: The HansonSisters

skit bra gums! jag ska också fixa lite mat till alla fattiga nu :) kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback