WPT..

Kan inte somna..
Ligger och kollar på World Poker Tour.. Tycker det är roligt.. Funderar på hur jag själv skulle göra om jag vore dom.. Spännande spännande.. Iof lätt att veta när man ser allas kort! *haha* :P Jag vinner lätt..

Nej men nu måste jag verkligen sova.. Måste upp senast om 5 timmar.. Helt lite tidigare så att jag hinner äta frukost.. Men jag klarar mig nog gott till kl 12.. ;P Sen hem och städa tills att det är jobb sen.. Lr nej städa får jag göra en annan dag.. Det blir nog hem och soffa på soffan.. *haha* Såå roligt! ;P

Då blir hundarna glada.. :P *haha* Bebis pluttar..
Måste ju lägga ut annons på Melker också.. Ska bara hitta en bra bild och hitta på nån bra text. :) Sen är det bara att hålla tummarna att han hamnar hos en bra familj! Jätte gärna en familj med små barn! Han älskar ju små barn! Han blir super glad när Elliott och Kirke kommer och hälsar på! :D Hur många hundar brukar älska så små barn på 2-3år?! Inte många.. :P Men det är ju vi som fött upp honom så han är ju uppfostad bra! ;) *thihi* Lilla propeller Melker! ;P


Kommentarer
Postat av: membeel

Men Melker vill ju bo hos miiiiiiiiiig :(

2009-02-16 @ 16:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback