Vill bara dö..

Inte bokstavligen då da.. Men inte långt ifrån! :P
Mår inge bra idag! Huvudet dunkar och känns hundra ggr tyngre än igår.. Har haft en riktigt jobbig natt! Inte många timmars sömn.. Usch vill inte ens tänka på natten.. Nej nej nej! Tur att Udden var här! Annars vet jag inte vad som skulle ha hänt..

Mår fortfarande inte helt okej men jag hoppas att lite sömn råder bot på det! :) Sömn är bra till det mesta! ;) För utom fattighet, för där hjälper den ingenting! Believe me I know! Om sömn hade hjälp då hade jag varit rik för länge sen! Shit jag tror de flesta tonåringar skulle vara stenrika faktiskt! *haha* :P

Nu ska jag lägga mig på soffan igen och sova gärnet! Iaf till kl. 12.. Bort med huvudvärken tack! Men innan jag somnar så ska jag kolla på "Vakna med The Voice".. :) Det håller ju inte på så länge till.. :P

Tjing så länge..

Kommentarer
Postat av: Gisele

Sömnen kommer kanske åter om du sover i en riktig säng istället för att sabba ryggen i soffan =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback