Kalas..

Vaknade självmant runt 10, strax innan klockan ringde.. Hade ställt alarmet på 10, 11 och 12.. :P Men jag somna om igen bara för att det är så skönt att somna om och det är sååå mysigt att kunna sova på soffan i lugn och ro!
Udden och Elliott sov nämligen borta i natt, dom fick stanna kvar hemma hos mamma. :) Dom var nämligen där igår och passade Felicia och Adia och så vart det lite lätt sent och Elliott vart grinig. Min lilla prins gick ju upp vid 7.30 igår så det var ju inte så konstigt att han var jätte trött och grinig vid 19.30.. Han brukar ju gå och lägga sig vid 19.. Nästan så att han borde gå och lägga sig ännu tidigare men han vill ju kolla på Bolibompa! ;) Eller jag tycker det är mysigt att sitta och kolla på det med honom! ;) *thihi* Lite myspys innan natti natt!

Nu ska jag göra mig iordning och åka hem till mamma och fira Adia! :) Hon fyllde ju 5år häromdagen. :) Så idag är det kalas..

Känner mig dock inte jätte pepp.. :S För det första har jag kommit i en väldigt osocial period, vill igentligen ingenting och speciellt ingenting där det finns mycket med folk.. Måste tvinga mig.. Vilket inte alltid går.. Och det blir ju inte bättre av att mitt huvud känns som om det väger 1000kg.. :S Vill inte bli sjuk! Känns som att vi bara är sjuka hela tiden.. :S Nej sånt orkar jag inte med..

Nu måste jag lägga på ett kol! :P

Tjillivippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback