God morgon!

Uppe med tuppen.. Gick upp för ca 20min sedan.. Vill inte ens räkna på hur liten skönhetssömn jag fått i natt.. Kan ju säga så här: Jag har varit tvungen att hjälpa skönheten en bit på traven nu på morgonen.. ;P *haha* :P

Ska bara fixa iordning alla saker och sedan ska jag gå till tåget..
Hade dock önskat att man fick ligga kvar i sängen en stund till.. Och hade det inte varit för att jag har massa saker till lotteriet här hemma så skulle jag fan gå och lägga mig i soffan igen..

Nej jag ska väl lägga på ett kol så att jag slipper stressa!

Tjillivippen!

P.S. Alla ni Stockholmare som inte har nått att göra idag och gillar hamstrar kan ju ta vägarna förbi Folkets Hus i Kallhäll. ;) Ett litet tips bara.. :P .D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback