Gått för långt?!

Sitter och kollar på 4:an.. Vet inte vad det är för program men det handlar iaf om folk med råttproblem.. Folk som har råttor hemma som inte har valt det själva sas.. Det är inga tamråttor vi pratar om.. ;P

Själv är jag så råttsjuk så det finns inte så det är inte utan att jag sitter här och är lite avundsjuk faktiskt att dom har råttor och inte jag! Jag vill ha!! :P Två stycken små söta flickor skulle inte sitta helt fel.. ;) Men då skulle Udden bli helt galen.. :P

Men har inte råttönskan gått lite väl långt när man tom önskar att få skaderåttor hemma bara för att få råttor! haha! :P





Kommentarer
Postat av: Pluttolf

Jo då kanske det har gått lite långt.

Postat av: Sofia

Är det Piggelin å Yesi-kullen det där? tycker mig se en silverfawn där i mitten? =)

2009-02-22 @ 20:44:00
URL: http://trasigleksak.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback