Dax att sova..

Kanske dax att sova! :P Har suttit och pillat på min nya hemsida.. ;) Fått massa hjälp av Membeel! :D Tack vare henne fick jag äntligen tummen ur och satte igång med hemsidan som jag så länge tänkt fixa.. Jag har bara inte vetat hur man skulle göra med headern men det löste sig ju väldigt bra vill jag tycka! ;)

Ska bara byta domännamn så ska jag lägga ut den sen.. ;) Blir ju lite fel med fel namn sas.. :P Blir ju inte direkt logiskt med ett domän namn som inte passar ihop med uppfödarnamnet.. :P Ni hör ju hur det låter.. ;P

Men nu måste jag sova.. Får fixa det imorgon när lillebror svarar på mina frågor! :P Behöver hans hjälp med bytet! Men han verkar ha gått och lagt sig nu..

Jävla Milou då! Jävla typiskt att han ska börja bita i takgallret nu när jag ska sova! Han som varit så lugn hela dan.. :S Jävla mupp! Är han inte snäll så kanske jag slänger ut han! :O *haha* Nej då! Min lilla gosgubbe! ;)

Nu ska jag försöka sova lite.. :) Ska upp och arbetsträna imorgon kl. 8.30-12.00 sen hem och dega lite för att sedan åka till jobbet kl 15. :) Purrrfekt! ;)

Natti natt på eder alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback