Ont..

Nu är det jul här i vårt hus..
Bla bla bla!

Vet inte om jag haft så mycket julkänsla denna julen.. Har varit sjuk och häromdagen råka jag somna på soffan och bestämde mig för att sova där hela natten och det har jag fått betala för i 3 dagar efteråt nu!
Fy fan vad ont jag har haft i min nacke! Det kan nästan inte ha varit lagligt! Fy i helvete alltså! Ursäkta min franska, som man brukar säga.. ;P

Nu börjar det kännas lite bättre men är fortfarande lite stel på samma sida som jag fortfarande har ont i örat och som jag har haft ont i i snart 4v tror jag.. :/ Kanske dax att gå till farbror doktor? Men orka.. :P
Har haft nått djävulskt ont i halsen också! Det har varit ett helvete att svälja så så värst mycket julmat har det inte heller blivit! Lite tråkigt.. Hade velat ha mera julskinka men tyckte mamma nämnde nått att dom köpt mer nu, hoppas verkligen att jag hörde rätt! För julskinka med senat på julknäcke är ju det godaste med julen! ;D

Julgodis har jag inte ätit nått överhuvudtaget, så på det sättet har ju sjukdommen varit bra! ;P haha! Eller jo jag tog en halv tugga på en ischoklad men höll på att kräkas då den smaka skit! :P

För det har min härliga sjukdom gett mig också! Illamående! Nästan så att man skulle kunna tro att jag är gravid men tyvärr inte.. :P
Åt makaroner och köttbullar idag och efter inte ens 1 köttbulle och kanske 3 gafflar makaroner så var jag tvungen att ge över maten till Udden för att jag vart illamående.. Men dom köttbullarna smakade ju verkligen skit! :P

Men korvstroganoff med ris har jag fått i mig idag iaf! Så lite mat har jag fått i mig iaf.. ;)

Och så har jag syndat lite med vanligt gott godis också men jag tyckte inte det var så gott. Åt några bitar och sen så mådde jag illa igen. Jätte jobbigt då jag började må illa när jag var tvungen att gå ner och lägga mig hos Elliott för att han vakna.. Vi låg där kanske 20min och sen så gav jag upp, ville ju inte behöva springa och kräkas! Så då gick vi upp, som tur va så mötte vi udden i trappen så han fick byta av mig. Fast Elliott tyckte väl inte att det var så mkt tur, han vart mest ledsen för att han inte fick gå upp..

Nej nu ska jag sluta snacka sjukdommar och illamående.. :P
Jag måste ju gå och lägga mig!
Udden lär väcka mig alldeles för tidigt imorgon. Eller alldeles för sent.. ;P

Så det är väl bäst att jag tar min onda nacke och hals och går och lägger mig i Felicias sköna säng! Det är fan den som botat det mesta av min nackvärk! Vill jag tro iaf! ;)

Hoppas ni har haft en trevligare jul än mig! :)

Kommentarer
Postat av: Gisele

Välkommen till klubben.

Jag låg sjuk i 4dagar innan julen och åt 1 helt mål på dom dagarna, levde på mjölk och vatten.

Haft nackspärr och problem med halsen så ingen mat har smakat gott. Är fortfarande krasslig, men nu kan jag åtminstonde äta.. Har dels råkat smitta pappa också och boven i dramat är Alex som var "smittokällan".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback