Hundgodis..

Håller på och städar och rensar och en sak förvånar mig:

Det ligger ju hundgodis precis ÖVERALLT! haha! :P

Vart man än kollar, vad man än lyfter på så ligger det en liten bit av en godissko, grisöra eller så ligger det nått stort äckligt köttben. :P

Och nu hittade Oliver precis min lilla gömma med oöppnade påsar med tuggpinnar och grejjer.. Haha! Bäst att ge honom en annars börjar han gråta.. :P

Har ett 100-pack med hårda små tuggrullar som jag nu såg att det fanns ett bäst före datum på! Så det kanske är bäst att öppna för Oliver har bara lite mer än två år på sig att käka upp dom. Men efter jul så får han hjälp av Molly så dom borde väl klara av 100 tuggisar innan april 2011 hoppas jag.. Annars har jag ju lagt ut 68kr i onödan! haha! ;P

Sen hitta jag ett 10-pack med tunnare tuggrullar. Billiga men goda saker. ;) Tror faktiskt att jag har två såna paket. Minst iaf.. haha! :P

Fan hundarna har ju större godisförråd än matförråd känns det som! haha! Fast nej 15kg godis har dom nog inte.. Men godisarna håller längre än maten iaf.. ;P haha! Maten tar slut fortare, men det är väl precis som det ska vara! ;D

Nu ligger Oliver och tuggar på sin nya lilla pinne och jag ska fortsätta att röja och vänta på Vakna med the voice! :) Erik Grönwall ska ju vara med! Gäller att jag inte somnar innan dess bara.. ;P haha!


I värsta fall om inte Oliver och Molly hinner äta upp allt så har dom nån som mer än gärna hjälper till med ätandet! ;D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback