Hjälp dom har jag aldrig sett förut!

Stog och kollade mig i spegeln, fråga mig inte varför, och helt plötsligt så ser jag inte bara en utan fyra(!) prickar på min kind som jag är säker på att jag aldrig sett förut! :O
Tänkte först att jag kanske drällt nått på kinden? Men det verka ju lite konstigt att det skulle se ut som leverfläckar..

Stod länge och väl och tänkte; Nää jag har aldrig sett dom förut.. Jag är nästan helt säker på det..

Fast sen tog förnuftet över.. OM det nu skulle vara första gången jag såg dom, dvs om dom nyligen poppat dit så hade dom väl ändå inte varit så stora på en gång heller.. Dom kan ju inte komma från ingenstans. En skulle jag kunna förstå men fyra stycken? Nej låter inte rimligt!

Nej detta är nog bara ett sånt där "Ahha" moment som jag får typ 3-4ggr om året när jag ser min lillebrors öron och varje gång utbrister: "Men shit Kim du har ju utåtstående öron!" Jag blir lika förvånad varje gång! haha!

Nu efter typ flera hundra år av förvåning så har jag fattat att det är ingen "happening" längre! ;P haha! Fast endå så får jag några sekunders förvåning ett par gånger om året fortfarande.. Och ibland rycks jag med i det och råkar säga det igen varpå lillebror ser riktigt uttråkad och säger; "Nähää det visste jag inte.." eller så säger han; "Fortfarande?!" haha! Han är lite rolig han ibland! ;P

Helt klart ett av alla mina "blonde moments"! hahaha! Det hjälper tydligen inte att färga bort det, det sitter i rötterna..

Där ser ni de fyra prickarna jag aldrig sett förut! ;P hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback