Depp..

Fan att jag ska ta åt mig!
Jag blir så besviken på mig själv!
Sitta och deppa ner sig pga tankar jag redan vet att folk har..

Nej dumt dumt dumt..
Men jag kan inte hjälpa det..

Tänk om man kunde styra sina känslor.
Gud vad allt skulle vara så himla mycket lättare då!

Ska inte skriva för mkt..
Känner att det här kan sluta illa.
Vill inte skriva massa saker om mig själv som jag kommer att få ångra sen.
Jag gör som vanligt, håller det mesta inne..

Besviken, ledsen och deppig går jag och lägger mig och hoppas på att morgondagen har roligare saker att erbjuda.
Elliott ska vara hemma med mig iaf och vi ska baka och busa hela dagen.

Nu fick jag ont i magen också.. Ångest ångest ångest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback