Räkningar i överflöd..

Sitter här och försöker komma ikapp med min ekonomi.. Det funkar inte riktigt så bra.. :/ Måste nog sluta lägga in flera räkningar nu annars kommer jag inte att ha råd att betala min hyra.. Kul.. Ja jätte kul.. Eller inte..

Tänk hur lätt allt kan rasera samman bara för att en person tror nånting som inte stämmer och helt stryper av ens pengar.. Tur att jag inte har kvar den snubben iaf!! Men sedan dess ligger jag efter.. Och det är inte lite heller.. :/ Ge mig jobb nu tack! Gärna ett jobb som direkt ger mig kanske 20.000kr i handen.. (a) Usch nej nu kan man ju få för sig att jag letar ett jobb som jag inte är ute efter.. haha! "Glädjeflicka" är inte ett jobb jag söker! hahaha! ;P Eller jo jag kan göra folk glada men inte genom det sättet! hahahaha!

Nej men det här kommer väl att lösa sig till slut det med men det är ju inge vidare kul just nu.. Inkasso och en massa onödiga påminnelse avgifter som bara gör att det blir ännu dyrare.. Men men jag är optimist. Det kommer att lösa sig en dag! ;) Jag får väl försöka vinna på lotto lr nått! ;)

Trisselotter here I come! hahahaha!

Fast lite får jag skylla mig lite själv också.. Jag hade nog kunnat ha minskat det lite om jag verkligen hade lagt manken till och kanske sålt av lite skit hemma och så.. Men men den dagen kommer väl den med.. ;P Som sagt ska ju lägga ut nagellack på tradera idag bara jag hittar mammas kamera. Det är ju en liten start iaf! hahaha! ;D Alla bäckar små ni vet!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja, köper man Piggelin så.. ;)

Postat av: Andréa

Sv: Menar det, Piggelin brukar ju vara billigaste glassen :)

Köper nästan aldrig glass, men har för mig att prisen brukar kännas overkligt höga :-O

2009-08-26 @ 15:53:06
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahah näääedu, ingen norrlänsk-engelska här inte, jag tror det räcker med norrlänskan ;)

2009-08-26 @ 17:08:11
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback