Bakning pågår..

Här bakas det.. ;)

I förrgår vart det Snoddas (aka Kärleksmums, aka Moccarutor m.m.) och idag har jag bakat Hallonrutor och just nu har jag en morotskaka i ugnen. :) Massa nice!
Nej vänta snoddasen bakade jag i fredags! Det vart det strax efter att jag insåg att våra blåbärsmuffins, som vi gjorde på bären vi plockat, vart misslyckade! Men snoddisarna vart infrysta så bör väl tas fram snart, dom ska användas imorgon. ;) Mamma ska ha möte här hemma så då passar jag på att stilla mitt bakbehov! ;D

Haha bakbehov.. :P Roligt ord! :P

Är sugen på att göra lite chokladbollar också.. Får se hur det blir med det.. Måste duscha också innan jag går och lägger mig.. Och jag är redan trött.. :P Trött och har ont i huvudet..

Nej nu ska jag ut och fortsätta! :) Allt måste ju plockas bort och diskas också.. :( Det tråkiga med det hela! :P
Annars kan man ju försöka lämna till den som först stör sig på det! haha! Men då blir det väl gnäll.. Bäst att plocka bort.. ;P

Tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också ha bakbehov det lät smaskens och vilket härligt ord BAKBEHOV Det skrattade jag gott åt en stund men jag är lätt att roa så här mitt i natten när tröttheten kryper sig på, på ett härligt natti natti sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback