Sömnbrist..

Jag kan inte somna!! Ahhh jag blir galen!
Sov ca 3 timmar natten till idag/igår, vad man nu ska säga.. Förra natten helt enkelt och ändå kan jag inte sova!
Det är ju verkligen blää!! Och nu börjar jag bli hungrig också, och det hjälper ju inte direkt när man ska sova.. :S

Well well ska väl gå in och försöka igen iaf..

Klockan ringer 7 iaf! Då ska vi upp och ringa till dagis och säga att vi inte kommer idag heller. Elliott har varit jätte lös i magen hela dagen idag. Det har bara runnit rakt igenom honom så han får vara hemma idag..
Jag har inte mått så bra heller så jag undrar vad sjutton det är vi har ätit idag som gjort våra små magar ledsna.. Ja Elliotts mage är liten iaf.. :P haha! :P

Jag måste ringa och få tid hos den där Kerstin igen också.. Måste fixa det här nu!
Fort innan dom gör något dumt.. :P

God nattersch!


God natt säger även Bacon, Signe och Alice som säkert ligger och sover sött sedan många timmar tillbaka! ;P

Kommentarer
Postat av: Axemia

Hej Jag läste din kommentar i Fattigbloggen Vilken hemsk socialsekreterare du har ! Jag tror att du kan byta om du inte är nöjd med honom Jag har en bekant som fick byta och socialsekreteraren blev varnad Så som en del beter sig är inte okey Ibland undrar jag varför de valde att jobba inom socialtjänsten Jag trodde att dom var till för att hjälpa människor

2009-04-01 @ 07:28:10
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Jodu, jag tänker inte ta reda på det ^^ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback