Hemma igen..

Usch vad jag har ont i magen just nu..
Ska bort på hamsterutställning imorgon och ska hålla i lotteriet men allt som skulle ha fixats har inte fixats.. :( Så jag känner verkligen inte för att åka dit.. Blää jätte jobbigt när saker och ting inte känns klara.. Och sen är det bara värdelöst skit på tv också! :P haha!

Har massa saker att göra så jag bör väl sätta igång.. Vissa saker kan jag göra framför tv:n så det är väl bara att sätta igång en film eller nått. :) Får hoppas att jag har nån bra film i närheten.. ;P
Annars får jag väl fortsätta att kolla på Troja.. Men den har jag ju sett tidigare.. Tråk..

Nej nu ska jag sätta igång.. Ska ta fram mitt godis också så att jag håller mig vaken.. ;P thihi!

Tjingeling!


Jag tror att jag råkat stanna i solariet för länge.. ;P Fast jag tycker jag vart riktigt snygg faktiskt! ;)
Lite avis på folk som e så mörka och fina i huden! :) Kolla bara på Rihanna! Hur snygg är inte hon?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha ja vad fel man kan ha

Postat av: Andréa

Sv: Haha ja, du å jag tydligen ;)

2009-04-03 @ 23:49:20
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback