Gott..

Det smakade gott med lite mat i magen! :)
Taco.. Mmm... Mums!! :D
Elliott tyckte också att det var gott! ;) Han åt både upp det på sin tallrik och även det på min.. :P haha! Jag fråga om han ville ha mera: "Nej" svarade han och tog sin sked och tog en stor tugga av min mat! haha! Han e ju bara för härlig! :)

Trevligt med lite sällskap också, plus att eftersom vi åt hos Kim så slapp vi ju disken också! haha! :P
Det är väl det som var det bästa.. haha :P

Elliott hade jätte kul med Kim och Martin.. :) Speciellt med Martin.. :) När vi skulle gå sa Martin till Elliott: "Jag kommer att sakna dig!" Då sa Elliott: "Jag sakna dig också!" Tror ni Martin hade världens största leende på läpparna då lr?! ;P Martin som sa så sent som igår till mig att han kommer att komma och kidnappa Elliott snart.. :P Han tycker verkligen om Elliott! :) Roligt! :) Elliott verkar tycka om sin Martin också.. ;P

Nej nu ska jag fixa nått att dricka, lite thé kanske, och sen luta mig tillbaka i soffan och bara mysa med katterna! :) Lugn och ro! Myspys! :) Hoppas det är nått bra på tv! :)


Ledsen Bebis-Elliott och jag.. :)

Kommentarer
Postat av: manuela

va gott med tacos:D

Glad påsk på dig!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback