Dumma dator..

Mammas dator och hennes internet och jag, vi kommer inte riktigt överrens kan jag ju säga! Den går med inte på att jag har två fönster uppe samtidigt med aktivitet på båda sidorna.. Dvs det är ett spel på ena sidan och sen så är det youtube på andra med ljuv musik.. Datorn ville inte alls vara med på det.. Dumma fula dator! Eller jag kanske ska passa mig för vad jag skriver annars kanske den lägger av helt.. Fina snälla dator.. *host host* Hoppas den inte förstår sig på ironi.. :P

Så det var bara att stänga ner spelet då.. För jag sitter hellre och har musik igång.. ;) Jag har helt fått dille på Katy Perrys "Thinking of you"! Den är ju bara för himla underbar! SItter och lyssnar på olika Live versioner just nu.. :) Underbart!! Love it! ;D Jag bara älskar hennes röst! Så himla bra! :)

Sen är hon ju fin att titta på också! Jag älskar hennes kläder! Lr de flesta iaf.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback