Vad var det jag sa?!

Ja vad var det jag sa?! Jag hade nästan kunnat sätta klockan efter honom.. :P Nästan på pricken 5min efter att jag ringde och "sjukanmälde" honom så vakna han.. Han är så predictable.. :P *thihi*

Nu har han fått ny blöja.. Dagens blöja måste ha vägit minst 5kg! Shit säger jag bara.. Han har kissat mängder.. :P *haha* Intresseklubben antecknar.. ;P

Nu ligger han i soffan och kollar på Barnkanalen och dricker sin välling med hostmedicin på. :)

Efter den måste vi klä på oss och gå ut med det där lilla Molly trollet.. Men först ska dom få mat.

Sen måste vi hinna förbi Nordea innan det är dax för att gå på mötet kl 10.. Vi får se hur mkt vi hinner.. Annars får vi ta Nordea efter.. Inget jätte akut direkt..

Sen får vi se vad dom säger om min tand idag.. Måste ju först höra med soc hur man gör när det kommer till sånahär saker och sen måste jag ju boka tid.. :S Bläää säger jag bara! Jag vill inte! Nån som kan gå istället för mig?! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback